четвъртък, 17 юни 2010 г.

ОТНОСНО ИЗКУСТВОТО И ПРОЗАТА




Много често се засяга темата "Е ли архитектурата изкуство, или е просто занаят". Не знам дали сте си го задавали, този въпрос, но аз съм, и през различните периоди съм си отговарял по различен начин, макар и да не съм изпадал в крайности! Едни колеги се имат за артисти, художници и какво ли още не от този сорт - а може би е така! Други пък се имат за занаятчии - и най-вероятно са си такива! за мен истината е някъде там, между занаята и изкуството и то едното без другото не става! за да си артист и да ти се получават нещата трябва да си педантичен занаятчия. иначе кофти - примери много и все по улиците! ако си занаятчия и не те влечи изкуството - проза! нищо интересно, нищо запомнящо се - примери - има! за мен трябва да имаш опит и той да ти подсказва как да не правиш досадни грешки и да си артист за да има стойност това което правиш, а за да сане реалност - опит - занаят! и за да има нещо с което да украсим словото и една картинка. като наблюдавам себе си оставам с впечатлението, че ако няма картинка статията не я чета - професионална деформация - е то и като има картинка статията остава непрочетена, но ...

ето това е общесвен паркинг - нищо и никаква проза, но може да стане и изкуство, ако пожелае човек!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар