събота, 26 септември 2009 г.

sofia by night

Снимката е направена преди около година в движение по Цариградско шосе по посока Пазарджик. Ами да, Пазарджик, защото си пътувах към вкъщи миналата есен. Седмицата ми протичаше по един доста стриктен график. Понеделник до Петък събуждане в 6-6:30 - на работа от 7:30 - 8:00 до 18:30 - 19:30, в Събота на работа от 9:30 до 17:00 след което на въпросния автобус и вкъщи при майка. В Неделя почивка - и следобед обратно към София и кръга се затваря.
Е това ми е един от спомените за времето, когато имаше много работа! аз за това не съм се и връщал към онова време и тези снимки съм ги забравил. Било ми е като в мъгла. Сега се проясняват нещата, малко или много! Изтрезвяване му казват някои хора и са прави. Иначе има много снимки и са все хубави, но чак сега им идва времето да се върна към тях! Тази година е доста шарена в много отношения и едва ли има много хора, които ще си я спомнят с добро, поне по мои наблюдения. Пластовете се разместиха, като според мен е рано да се каже дали нещата си идват бавно , но сигурно на място, или тотално се променя картината към по-зле. Моля да не приемате това, което пиша като политически украсено. Казвам го от моя лична гледна точка като човек, работещ в един от най-засегнатите от кризата браншове, а именно строителния. Макар и да не съм предприемач и пряко да не усещам ударите на кризата (получавам заплата, е - не в размера от преди година!) , имам силното усещане, че на пазара не останаха най-добрите и като че ли това не е критерий. Все пак може нещата да се нормализират.
Надявам се!

Няма коментари:

Публикуване на коментар